Dobrodošli v digitalni poslovalnici za poslovne uporabnike
Blizu smo vam. Kjerkoli že ste.
Digitalna poslovalnica i.triglav poslovni je namenjena pravnim osebam, ki z nami poslovno sodelujete na različnih področjih dela.
Samostojnim podjetnikom omogoča pregledovanje sklenjenih polic in prijavljenih škod podjetja, nadzor nad plačili zavarovalnih premij, dostop do sklepalne in škodne dokumentacije, hitro in enostavno prijavo škod ter enostavno prehajanje med digitalno poslovalnico za zasebne uporabnike in digitalno poslovalnico za poslovne uporabnike.
Pravnim osebam, ki z nami poslovno sodelujete na področju kolektivnih dodatnih pokojninskih zavarovanj pa omogoča pregled in upravljanje s podatki na sklenjenih generalnih policah podjetja.
Samostojnim podjetnikom omogoča pregledovanje sklenjenih polic in prijavljenih škod podjetja, nadzor nad plačili zavarovalnih premij, dostop do sklepalne in škodne dokumentacije, hitro in enostavno prijavo škod ter enostavno prehajanje med digitalno poslovalnico za zasebne uporabnike in digitalno poslovalnico za poslovne uporabnike.
Pravnim osebam, ki z nami poslovno sodelujete na področju kolektivnih dodatnih pokojninskih zavarovanj pa omogoča pregled in upravljanje s podatki na sklenjenih generalnih policah podjetja.
KARTICA
5 korakov do vaše digitalne poslovalnice:
- registracija, i
- identifikacija, i
- davčna številka, i
- zavarovalna polica, i
- čas sklenitve, i
Funkcionalnosti:
- pregled nad sklenjenimi zavarovanji podjetja,
- hitra in enostavna prijava škode,
- spremljanje postopka reševanja škod,
- vpogled v sklepalno in škodno dokumentacijo,
- pregled odprtih faktur.
Uporabniki:
- samostojni podjetniki.
DODATNO POKOJNINSKO ZAVAROVANJE
3 koraki do vaše digitalne poslovalnice:
- kontaktirajte svojega komercialista (prodajnika Zavarovalnice Triglav/družbe Triglav Pokojnine) ali pa nam pišite na info@triglav.si.
- podajte naslednje podatke za dodelitev dostopa do želenih funkcionalnostii
-
aktivirajte dostop
Na vaš elektronski naslov boste prejeli sporočilo z navodili za aktivacijo dostopa.
Funkcionalnosti:
- prijava novih članov in odjava članov po posamezni generalni polici,
- oddaja podatkov o plačilih članov po posamezni generalni polici,
- pregled podatkov o sklenjeni generalni polici,
- izvoz seznamov članov in oddanih plačil,
- pregled računov in potrdil o plačanih premijah.
Uporabniki:
- pravne osebe, ki imajo sklenjeno generalno polico za kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje.