start portlet menu bar

Zavarovanje Drugo mnenje Kolektivno | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Drugo mnenje Kolektivno: Hero banner

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Drugo mnenje Kolektivno: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Drugo zdravniško mnenje

Za boljši vpogled v postavljeno diagnozo in možnosti zdravljenja.

Z zavarovanjem boste poskrbeli, da bodo vaši zaposleni lahko pridobili drugo zdravniško mnenje glede postavljene diagnoze.

Drugo zdravniško mnenje bodo podali priznani neodvisni strokovnjaki ter dodatno osvetlili vse vidike zdravljenja, ki so na voljo. Vaši zaposleni bodo tako lažje sprejemali odločitve, ki so povezane z zdravljenjem glede na postavljeno diagnozo.

Sodelujemo z družbo MediGuide International, LLC, ki je z ekipo zdravnikov s celega sveta vodilna družba na področju izdaje drugih mnenj.

Zavarovanje lahko sklenete podjetja, samostojni podjetniki, razni kolektivi ter društva za svoje zaposlene, člane in njihove družinske člane.


Pridobite ponudbo

Zavarovalna kritja

Pregled zdravniške dokumentacije in izdaja mnenja

V izčrpnem drugem zdravniškem mnenju bodo vaši zaposleni prejeli:

  • komentar na postavljeno diagnozo,
  • mnenje glede najbolj primernih postopkov zdravljenja in
  • priporočila o nadaljnjih korakih na poti do zdravja.


Postopek je popolnoma zaupen. Zavarovalnica Triglav nima vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, postavljeno diagnozo in pridobljeno drugo mnenje.

Poročilo v slovenskem jeziku

Da bo drugo mnenje zares vsem razumljivo, bo celotno poročilo izdano v slovenskem jeziku.

Na voljo bo v 10 delovnih dneh po oddaji celotne dokumentacije v pregled.

Organizacija in podpora

Za organizacijo in nemoten potek pridobitve drugega zdravniškega mnenja je dobro poskrbljeno.

Sodelujemo z zanesljivimi partnerji, ki vašim zaposlenim odpirajo dostop do najboljših strokovnjakov. Storitev se izvaja v sodelovanju z:

  • asistenčno družbo CORIS in
  • mrežo zdravstvenih strokovnjakov MediGuide International, LLC.
Neomejeno število drugih mnenj

Zaposleni lahko zavarovanje začnejo koristiti takoj, že prvi dan veljavnosti zavarovanja.

Število drugih mnenj ni omejeno. Pridobijo ga lahko zase ali za svoje mladoletne otroke, če je tako dogovorjeno v zavarovalni pogodbi.

Želite ponudbo za zavarovanje?

Zavarovanja in kritja lahko prilagodimo panogi vašega podjetja ter potrebam vaših zaposlenih.

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo ponudbo po meri.



1

Izberite zavarovanja, ki jih želite v paketu:




2

Zaupajte nam nekaj osnovnih podatkov:


* Polje je obvezno.


3

Pripravili bomo ponudbo, prilagojeno vašemu podjetju, in vam jo poslali na naveden e-naslov.





Ali bi zavarovanje raje uredili osebno?


Vedno smo vam na voljo za predstavitev zavarovanj, dodatna pojasnila in svetovanje o najboljših možnostih za vaše podjetje, zaposlene in njihovo zdravje. Pišite nam na prodaja.zdravje@triglav.si, ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Modal title

Kako do drugega mnenja?

Za pridobitev drugega mnenja morajo zaposleni že imeti postavljeno diagnozo. Postopek v celoti poteka preko asistenčne družbe CORIS, ki skrbi za komunikacijo z družbo MediGuide International, LCC.

Klic v asistenčni center CORIS

Ko ima zaposleni postavljeno diagnozo in želi pridobiti drugo mnenje, naj pokliče na 080 869 685. Svetovalci asistenčnega centra ga bodo vodili skozi celoten postopek.

Posredovanje dokumentacije

Po uvodnem pogovoru se bosta svetovalec asistenčnega centra in zaposleni dogovorila za posredovanje zdravstvene dokumentacije asistenčni družbi. Brez skrbi. Dokumenti bodo ves čas na varnem. Poslane dokumente bodo lahko pregledale le osebe, za katere zaposleni podpiše soglasje.

Izbira strokovnjakov

Asistenčni center pripravi nabor 3 najprimernejših svetovno priznanih zdravstvenih ustanov, kjer je mogoče pridobiti drugo mnenje. Zaposleni sam izbere, kateri zdravstveni ustanovi bo poslal zdravstveno dokumentacijo v pregled.

Drugo mnenje je tu

Pri skrbi za zdravje šteje prav vsak dan, zato se trudimo, da bi zaposleni drugo mnenje dobil čim prej. Običajno prispe v roku 10 delovnih dni. Napisano bo v slovenskem jeziku.

Pogosta vprašanja

Ali v primeru smrti zavarovanje avtomatsko preneha veljati?

Ne, zavarovalnica ne prejme podatka iz javnih evidenc, da je zavarovana oseba preminula. Za prekinitev zavarovanja morajo svojci ali druga oseba na zavarovalnico poslati uradni dokument (mrliški list).

Oglejte si tudi zavarovanja

Complementary Content
${loading}