start portlet menu bar

Vaša zavarovanja en klik stran

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Digitalna poslovalnica i.triglav | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar

Dobrodošli v naši digitalni poslovalnici

Blizu smo vam. Kjerkoli že ste.

Upravljajte in pregledujte svoje zavarovalne police ter imejte nadzor nad plačili zavarovalnih premij. Opravite informativni izračun varčevanja in si zagotovite popoln pregled nad svojimi naložbami. Brez obiska poslovalnice prijavite škodo za katerokoli zavarovanje in dostopajte do informacij glede vašega lojalnostnega programa Triglav komplet.

5 razlogov za i.triglav


  • Registracija v i.triglav vam prinese dodatni Triglav komplet popust‍⁠
  • Zavarovanja lahko upravljate brez obiska poslovalnice, saj vam omogoča spletno sklepanje, obnovo zavarovanj in pregled vseh vaših zavarovanih polic.
  • Hitro in enostavno lahko prijavite škodo in spremljate status škodnega zahtevka.
  • Imate popoln pregled nad svojimi naložbami.
  • Na voljo kot mobilna aplikacija, ki omogoča tudi naročilo asistence.


Digitalna poslovalnica i.triglav vam z različnimi nivoji dostopa ponuja dostop do različnih funkcionalnosti. Kateri nivo dostopa potrebujete in kako ga pridobite?

Vstopite v digitalno poslovalnico i.triglav
Vstopi
Vstopite v digitalno poslovalnico i.triglav
Vstopi

Pogosta vprašanja

Splošno
Profil
Zavarovanja
Škode
Mobilna aplikacija
Kako se lahko registriram?

Mobilna aplikacija i.triglav je na voljo v trgovinah Google Play, App Store in AppGallery. Za uporabo aplikacije se morate registrirati v i.triglav račun. Če i.triglav račun že imate, je potrebna le prijava.

Registracijo ali prijavo lahko opravite z naslednjimi prijavnimi sredstvi:

  • e-naslov
  • Apple ID
  • Google account
  • Facebook
  • preko storitev Rekono ali SI-PASS prijave.


Ali aplikacija zagotavlja varnost podatkov?
Varen dostop in šifriranje osebnih podatkov sta zagotovljena z varnostno kodo, ki jo poljubno določite ob prvi prijavi in jo v prihodnje uporabljate za hiter vstop v aplikacijo. Če vaša naprava to omogoča, lahko za nadaljnje vstopanje v aplikacijo izberete možnost uporabe biometričnih podatkov.


Kaj mi aplikacija omogoča?

Modul Kartica omogoča samostojnim podjetnikom pregledovanje sklenjenih polic in prijavljenih škod podjetja, nadzor nad plačili zavarovalnih premij, dostop do sklepalne in škodne dokumentacije, hitro in enostavno prijavo škod ter enostavno prehajanje med digitalno poslovalnico za zasebne uporabnike in digitalno poslovalnico za poslovne uporabnike.


Modul Dodatno pokojninsko zavarovanje omogoča urejanje podatkov na generalnih policah za kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje.

Komu je namenjena digitalna poslovalnica i.triglav?

Namenjena je vsem, ki imajo:

  • sklenjeno premoženjsko, življenjsko ali zdravstveno zavarovanje Zavarovalnice Triglav
  • sklenjeno polico Triglav, pokojninske družbe;
  • naložbe pri družbi Triglav Skladi, družba za upravljanje.
Kaj omogoča digitalna poslovalnica i.triglav?

Omogoča:

  • pregledovanje podatkov na zavarovalnih policah,
  • izvajanje sprememb na zavarovalnih policah,
  • prijavo škod,
  • pregledovanje podatkov o škodah,
  • spremljanje vplačil po zavarovalni polici,
  • prikaz višine Triglav komplet popusta,
  • izvajanje informativnih izračunov,
  • sklepanje zavarovanj,
  • vnašanje in spremljanje drugih naložb,
  • izpolnjevanje in vlaganje zahtevkov,
  • seznanjanje z novostmi.
Kaj potrebujem za dostop do digitalne poslovalnice i.triglav?

Za uporabo digitalne poslovalnice i.triglav potrebujete:

  • digitalno napravo (osebni ali prenosni računalnik, pametni telefon ali tablico) in
  • internetno povezavo.
Katero digitalno potrdilo lahko uporabim?
Uporabite lahko digitalno potrdilo enega od ponudnikov na slovenskem trgu, in sicer AC NLB, Halcom-CA, POŠTAR®CA ali SIGEN-CA.
Ali lahko dobim digitalno potrdilo na Zavarovalnici Triglav?
Zavarovalnica Triglav ne izdaja digitalnih potrdil. Uporabite lahko katerokoli kvalificirano digitalno potrdilo, ki velja v Sloveniji. Lahko pa registracijo i.triglav profila izvedete z uporabo enkratne registracijske kode, ki jo zavarovalnica na vašo zahtevo priporočeno pošlje na naslov zavarovalca, ali pa z videoidentifikacijo.
Kaj je enkratna registracijska koda?
Enkratna registracijska koda je eden izmed načinov avtentikacije za potrditev registracije in računa i.triglav.
Kje lahko dobim enkratno registracijsko kodo?
Če izberete avtentikacijo z enkratno registracijsko kodo, vam jo bomo poslali s priporočeno pošto na vaš naslov.
Kaj naj storim, če pozabim enkratno registracijsko kodo?
Za ponovno izdajo enkratne registracijske kode lahko oddate zahtevek, če je od zadnje izdaje minilo predpisano časovno obdobje.
Koliko stane uporaba digitalne poslovalnice i.triglav?
Uporaba digitalne poslovalnice i.triglava je brezplačna.
Zakaj v svojem profilu nimam dostopa do ugodnosti, kot so boni ali kuponi?

Ker nimate urejenega ustreznega nivoja dostopa – za dostop do ugodnosti je potrebna identifikacija. Dvig nivoja dostopa lahko uredite:

  • z videoidentifikacijo,
  • s kvalificiranim potrdilom, ki velja v Sloveniji,
  • s prijavo v profil preko storitve SI-Pass ali Rekono,
  • z enkratno registracijsko kodo, ki jo po oddani zahtevi prejmete s priporočeno pošto.
Kako zvišam nivo dostopa, da si lahko zagotovim vpogled v ugodnosti in ostale funkcionalnosti i.triglava?

Za višji nivo dostopa uporabite katerokoli digitalno potrdilo, ki velja v Sloveniji, ali se prijavite preko storitve SI-Pass ali Rekono. Za najvišji nivo dostopa lahko zahtevate enkratno identifikacijsko kodo. Pridobite jo z vnosom številke vaše zavarovalne police in davčne številke v i.triglavu. Po oddaji zahtevka boste enkratno identifikacijsko kodo po priporočeni pošiljki prejeli na naslov, ki je naveden na zavarovalni polici. Kodo vnesete ob prvi prijavi v i.triglav.

Najvišji nivo dostopa lahko pridobite tudi z videoidentifikacijo. Postopek videoidentifikacije traja približno 10 minut in ga lahko opravite vsak delovnik med 8. in 20. uro ter v soboto med 8. in 16. uro. Katere storitve vam omogoča posamezni nivo dostopa, preverite tukaj.

Kam lahko pokličem v primeru težav pri prijavi?

Informacije o delovanju so vam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 555 555. Poleg tega nam lahko morebitne težave ali vprašanja pošljete na info@triglav.si.

Kako opravim registracijo v digitalno poslovalnico i.triglav?

Registracija je hitra in enostavna. Za registracijo i.triglav profila se morate avtenticirati. To lahko storite:

  • z video identifikacijo,
  • registracijo z uporabo enega izmed računov družbenih omrežij Facebook in/ali Google ter AppleID,
  • z enkratno registracijsko kodo,
  • s kvalificiranim potrdilom,
  • preko QR kode,
  • preko storitve Rekono,
  • preko storitve SI-PASS,
  • preko predstavnika zavarovalnice.
Kako se prijavim?

Prijavite se lahko s svojim uporabniškim imenom in geslom ali pa uporabite povezavo z drugim družbenim omrežjem.

Če boste želeli denimo vpogled v občutljivejše podatke kot so vaše morebitne police življenjskega zavarovanja, vas bomo pozvali k prijavi na način, za katerega ocenjujemo, da je bolj varen: certifikat, Si-Pass / smsPass, enkratna registracijska koda, videoidentifikacija.

Kaj naj storim, če pozabim geslo?

Če ste pozabili geslo za dostop do digitalne poslovalnice i.triglav, rubriko "Pozabljeno geslo" izpolnite tako, da vanjo vnesete uporabniško ime (ki je tudi vaš elektronski naslov). Na svoj elektronski naslov boste prejeli sporočilo s časovno omejeno povezavo za spremembo gesla.

Katera zavarovanja lahko spremljam v spletni poslovalnici i.triglav?

V spletni poslovalnici i.triglav lahko spremljate spodaj navedena zavarovanja:

  • Premoženjska zavarovanja, na katerih nastopate v vlogi zavarovalca ali plačnika. Vpogled imate v celotni portfelj svojih premoženjskih zavarovanj za zadnjih 5 let.
  • Življenjska in pokojninska zavarovanja Zavarovalnice Triglav ter pokojninska zavarovanja Triglav, pokojninske družbe, na katerih nastopate v vlogi zavarovalca.
  • Naložbena življenjska zavarovanja Fleks za mlade ali Fleks za otroke, na kateri nastopate v vlogi zakonitega zastopnika otroka (zavarovalca).
  • Zdravstvena zavarovanja, na katerih nastopate v vlogi zavarovalca.
Zakaj ne vidim svoje zavarovalne police?

Razlogov za to je lahko več:

  • na polici niste navedeni v ustrezni vlogi, polico namreč lahko vidijo samo:
    • zavarovalec, v primeru vseh zavarovanj;
    • plačnik, v primeru premoženjskih zavarovanj;
    • zakoniti zastopnik otroka, v primeru Naložbenega življenjskega zavarovanja Fleks za mlade ali Fleks za otroke;
  • zavarovalnica nima podatka o davčni številki na navedeni zavarovalni polici, zato ne more izvesti vaše identifikacije.
  • niste opravili identifikacije – za varen dostop do polic življenjskega zavarovanja morate prej opraviti postopek videoidentifikacije, se prijaviti preko storitve Rekono ali SI-Pass ali zahtevati prejetje enkratne registracijske kode po pošti.

Za dodatne informacije pokličite brezplačno telefonsko številko 080 555 555.

Ali lahko kot podjetnik pridem do svojih polic?
V digitalni poslovalnici i.triglav je vzpostavljena posebna rešitev "i.triglav poslovni", ki omogoča samostojnim podjetnikom celovit pregled nad zavarovalnimi policami podjetja. S tem zagotavljamo bolj transparenten, ločen pregled nad policami, ki jih imate sklenjene za svoje podjetje (v zavihku »i.triglav poslovni«) ter policami, ki jih imate sklenjene kot fizična oseba (v zavihku »i.triglav zasebni«). Za druge pravne osebe dostop do polic za zdaj ni mogoč. Več informacij o digitalni poslovalnici za poslovne uporabnike vam je na voljo tukaj.
Katere škode lahko spremljam v spletni poslovalnici i.triglav?

Spremljate lahko:

  • svoje premoženjske škode - to so vse škode, ki so prijavljene po policah, na katerih nastopate v vlogi zavarovanca; v primeru lizinških polic uporabnik na policah nastopa v vlogi zavarovalca, pri škodah pa v vlogi pooblaščenca ali lizingojemalca;
  • škode iz polic tretjih oseb - to so vse škode, kjer je uporabnik vsaj v enem podpisu v vlogi oškodovanca; v primeru lizinških polic uporabnik na škodnem podspisu nastopa v vlogi pooblaščenca ali lizingojemalca.
Zakaj ne vidim škode po premoženjski polici?

Razlogov za to je lahko več:

  • na polici niste navedeni kot zavarovanec;
  • na škodnem podpisu niste navedeni kot oškodovanec;
  • v primeru lizinških polic niste navedeni kot lizingojemalec ali pooblaščenec;
  • v i.triglav se morate registrirati prek bolj varnega načina, denimo s kvalificiranim potrdilom-SIPASS/smsPASS, Rekono.


Pri prikazovanju premoženjskih škod upoštevamo portfelj premoženjskih zavarovanj za zadnjih 5 let.

Kako se lahko registriram?

Mobilna aplikacija i.triglav je na voljo v trgovinah Google Play, App Store in AppGallery. Za uporabo aplikacije se morate registrirati v i.triglav račun. Če i.triglav račun že imate, je potrebna le prijava.

Registracijo ali prijavo lahko opravite z naslednjimi prijavnimi sredstvi:

  • e-naslov
  • Apple ID
  • Google account
  • Facebook
  • preko storitev Rekono ali SI-PASS prijave.


Ali aplikacija zagotavlja varnost podatkov?
Varen dostop in šifriranje osebnih podatkov sta zagotovljena z varnostno kodo, ki jo poljubno določite ob prvi prijavi in jo v prihodnje uporabljate za hiter vstop v aplikacijo. Če vaša naprava to omogoča, lahko za nadaljnje vstopanje v aplikacijo izberete možnost uporabe biometričnih podatkov.


Kaj mi aplikacija omogoča?

Modul Kartica omogoča samostojnim podjetnikom pregledovanje sklenjenih polic in prijavljenih škod podjetja, nadzor nad plačili zavarovalnih premij, dostop do sklepalne in škodne dokumentacije, hitro in enostavno prijavo škod ter enostavno prehajanje med digitalno poslovalnico za zasebne uporabnike in digitalno poslovalnico za poslovne uporabnike.


Modul Dodatno pokojninsko zavarovanje omogoča urejanje podatkov na generalnih policah za kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje.

Complementary Content
${loading}
i.triglav
Mobilna zavarovalnica