start portlet menu bar

Zavarovanji Specialisti in Specialisti+ | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Specialisti in Specialisti+: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Hitro do specialista

Do diagnoze in zdravljenja brez dolgega čakanja in dodatnih stroškov.

Z zavarovanjem Specialisti si zagotovite hiter dostop do specialista, nadaljnjih preiskav in kritje stroškov zdravil na beli recept, z zavarovanjem Specialisti+ pa tudi dostop do posegov in ambulantne rehabilitacije.

Preverite ponudbo obeh zavarovanj, sklenite zavarovanje in v primeru zdravstvenih težav čim prej pokličite ali pišite na Zdravstveno točko:

  • v nekaj dneh boste že na pregledu pri ustreznem specialistu ali na diagnostični preiskavi,
  • termin pregleda bomo prilagodili vašim potrebam in željam.


Do specialista vam bomo pomagali:

  • če napotnico že imate – organizirali vam bomo pregled pri specialistu,
  • če napotnice še nimate – na daljavoi vas bomo povezali z zdravnikom družinske medicine. Ta lahko poda medicinsko utemeljeno indikacijo. Če predlaga pregled pri specialistui, vam termin uredimo mi.


Po pregledu organiziramo tudi nadaljnje korake zdravljenja.

Višina zavarovalnega kritja in premija

Specialisti
Specialisti+

Letno krijemo stroške do 3.000 EUR, od tega 300 EUR za zdravila na beli recept.

Zavarovanje krije stroške zdravstvenih storitev, ki so opravljene v Sloveniji. Na voljo so vam številni izvajalci zdravstvenih storitev, tudi v vaši bližini.

Zavarovanje lahko sklenetei, če ste starejši od 18 let, in sicer:

  • brez vprašalnika o zdravstvenem stanju ali zdravniškega pregleda,
  • za obdobje 4 let z možnostjo podaljšanja za enak čas trajanja.


Mesečna premijai je odvisna od vaše starosti in znaša od 12,45 EUR dalje.


Skleni online

Letno krijemo stroške do 30.000 EUR, od tega 300 EUR za zdravila na beli recept in 350 EUR za ambulantno rehabilitacijo.

Zavarovanje krije stroške zdravstvenih storitev, ki so opravljene v Sloveniji (na voljo so vam številni izvajalci zdravstvenih storitev, tudi v vaši bližini) in državah EU.

Zavarovanje lahko sklenetei, če ste v letu začetka zavarovanja mlajši od 63 let oziroma ste dopolnili 63 let:

  • z izpolnitvijo vprašalnika o zdravstvenem stanju,
  • za obdobje 4 let z možnostjo podaljšanja za enak čas trajanja.


Zavarujete lahko tudi svojega otroka od rojstva dalje.

Mesečna premijai znaša od 15,06 EUR dalje in je odvisna od vaše starosti.


Pridobi ponudbo

Zavarovalna kritja

Za novonastale poškodbe jamstvo začne veljati z dnem veljavnosti zavarovanja, za novonastale bolezni in stanja pa 3 mesece po začetku veljavnosti zavarovanja.

Kritja Specialisti in Specialisti+
Pregled pri specialistu

Zavarovanje krije zdravstvene storitve specialistične ambulantne dejavnosti, ki so dostopne na trgu samoplačniških zdravstvenih storitev, na primer s področij:

  • dermatovenerologije,
  • kardiologije,
  • ortopedije,
  • alergologije,
  • angiologije,
  • gastroenterologije,
  • ginekologije,
  • nevrologije,
  • oftalmologije,
  • otorinolaringologije,
  • pulmologije,
  • proktologije,
  • tireologije,
  • urologije.
Enostavne diagnostične preiskave

V sklopu pregleda pri specialistu so krite različne preiskave, kot so na primer:

  • rentgen (RTG),
  • ultrazvok (UZ),
  • elektrokardiogram (EKG),
  • laboratorijske preiskave,
  • spirometrija,
  • elektroencefalografija (EEG),
  • elektromiografija (EMG),
  • vidni evocirani potenciali (VEP),
  • optična koherentna tomografija (OCT),
  • holter srca,
  • cikloergometrija,
  • dermatoskopija,
  • vestibulogram (VTG).
Enostavni ambulantni posegi

Zavarovanje krije enostavne ambulantne posege, ki se lahko opravijo kar v okviru pregleda pri specialistu, kot so na primer:

  • aplikacija blokade,
  • punkcija,
  • oskrba rane,
  • odstranitev tujka,
  • aplikacija zdravila,
  • biopsija.
Zahtevni diagnostični postopki

Zavarovanje krije tudi pogoste zahtevne diagnostične postopke:

  • računalniška tomografija (CT, CTA),
  • magnetna resonanca (MR, MRA),
  • gastroskopija (s polipektomijo, če je potrebna),
  • kolonoskopija (s polipektomijo, če je potrebna),
  • artrografija,
  • cistoskopija,
  • endoskopski UZ,
  • irigografija,
  • mielografija,
  • patohistološka preiskava,
  • pozitronska emisijska tomografija (PET),
  • scintigrafija,
  • UZ vodena biopsija notranjih organov in prostate.


Seznam zahtevnih diagnostičnih postopkov in posegov (, 69 KB)

Zdravila

Vključena so zdravila, ki vam jih predpiše specialist na beli recept ali izvid, in sicer do 300 EUR.

Zdravila prevzamete v lekarni. Po opravljenem nakupu nam pošljite račun in medicinsko utemeljeno indikacijo, da vam bomo vrnili znesek računa.

Dodatna kritja Specialisti+
Posegi

Zavarovanje krije pogoste diagnostične in terapevtske posege v sklopu dnevne obravnave, kot so na primer:

  • artroskopija komolca, kolena, gležnja, zapestja ali rame,
  • operativno in lasersko zdravljenje krčnih žil,
  • operacija kile,
  • operacija sive mrene,
  • UZ razbijanje ledvičnih kamnov,
  • operacija hemeroidov,
  • endoskopska operacija nosu in obnosnih votlin,
  • operacija halux valgusa,
  • atroskopija kolka v primeru poškodbe,
  • operativno zdravljenje žil,
  • šivanje Ahilove tetive,
  • dekompresija stenoze spinalnega kanala s stabilizacijo ali brez stabilizacije,
  • operacija hernije diska,
  • vertebroplastika,
  • laparoskopska odstranitev žolčnih kamnov,
  • ginekološki posegi,
  • odstranitev žrelnice, mandljev in vstavitev timpanalnih cevk (za mlajše od 18. leta).


Celoten nabor lahko preverite na Seznamu zahtevnih diagnostičnih postopkov in posegov (, 69 KB).

Ambulantna rehabilitacija

Zavarovanje krije ambulantno rehabilitacijo, ki je potrebna za zdravljenje novonastalega stanja kot nadaljevanje specialistične obravnave, zahtevnega diagnostičnega postopka ali posega.

Zavarovanje krije storitve do 350 EUR, in sicer:

  • fizioterapijo,
  • protibolečinsko akupunkturo in
  • delovno ter govorno terapijo.

Ugodnosti

Bon za 10 ali 20 EUR

Za samoplačniške zdravstvene in zobozdravstvene storitve ali nakup v lekarnah v Sloveniji.

Do 40 % Triglav komplet popusta

Če sklenete ali obnovite več zavarovanj Zavarovalnice Triglav, lahko prihranite tudi do 40 %.

Pogosta vprašanja

O zavarovanju
O plačilu premije
Ali so predhodna zdravstvena stanja vključena v zavarovanje?

Zavarovanji Specialisti in Specialisti+ krijeta novonastale bolezni ali poškodbe. Predhodna zdravstvena stanja (bolezen, stanje ali poškodba, vključno z zdravstvenimi težavami, bolezenskimi znaki ali simptomi, ki so nastopili pred sklenitvijo zavarovanja) niso vključena v zavarovanje. Izjema so stanja, ki so bila prijavljena ob sklenitvi zavarovanja in jih je zavarovalnica sprejela in ponudila doplačilo. Zavarovalnica ima možnost določeno predhodno zdravstveno stanje tudi izključiti iz zavarovanja.

Ali v primeru smrti zavarovanje avtomatsko preneha veljati?

Ne, zavarovalnica ne prejme podatka iz javnih evidenc, da je zavarovana oseba preminula. Za prekinitev zavarovanja morajo svojci ali druga oseba na zavarovalnico poslati uradni dokument (mrliški list).

Ali zavarovanje krije tudi potne stroške, če je specialist v oddaljenem kraju?

Zavarovanji Specialisti in Specialisti+ ne krijeta potnih stroškov. Izbor specialista uredimo po dogovoru z vami glede na vaše želje in potrebe. Sodelujemo s široko mrežo specialistov, tako da vam lahko zagotovimo pregled v bližini vašega kraja bivanja ali službe.

Kakšna je razlika med zavarovanji Specialisti, Specialisti+ in Specialisti Nezgoda?

Zavarovanji Specialisti in Specialisti+ krijeta stroške tako v primeru novonastale poškodbe zaradi nezgode kot tudi v primerih novonastale bolezni ali stanja.

Zavarovanje Specialisti Nezgoda krije stroške zdravstvenih storitev le v primeru novonastale poškodbe zaradi nezgode.

Zakaj moram pri sklenitvi zavarovanja Specialisti+ izpolniti vprašalnik o zdravstvenem stanju?

Zdravstveni vprašalnik je sestavni del ponudbe zavarovanja. Na podlagi vprašalnika o zdravstvenem stanju lahko zavarovalnica v zavarovalni pogodbi določi zavarovancu doplačilo zavarovalne premije oziroma izključitve svojih obveznosti, ki so povezane z zdravstvenim stanjem zavarovanca ob sklenitvi.

Kaj je SEPA direktna obremenitev?

SEPA direktna obremenitev je plačilni instrument, ki omogoča enostavno plačevanje zavarovalne premije, saj se mesečni obrok avtomatsko poravna z vašega osebnega računa. S soglasjem za SEPA direktno obremenitev pooblastite zavarovalnico, da odredi banki obremenitev vašega osebnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do zavarovalnice. SEPA direktno obremenitev lahko odprete za plačilo vaših računov ali za plačevanje računov drugega zavarovanca. Plačilo se bo izvajalo z vašega osebnega računa.

S sklenitvijo SEPA direktne obremenitve se zavezujete, da boste na svojem osebnem računu zagotovili zadostno kritje za plačilo računov. V nasprotnem primeru boste morali obveznosti iz zavarovalne pogodbe poplačati s plačilnim nalogom, vključno z dodatnimi obveznostmi, ki izhajajo iz zamujenega plačila

Kaj je treba urediti ob spremembi banke ali transakcijskega računa?

Sporočiti nam morate vsako spremembo podatkov, ki utegne vplivati na zavarovalno pogodbo oziroma njeno izvajanje. Ob spremembi banke ali transakcijskega računa, je treba izvesti tudi spremembo soglasja SEPA direktne obremenitve. Za novo soglasje lahko zaprosite preko:

    • na e-naslov info@triglav.si,
    • po navadni pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana;
  • klica na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Če nas o morebitnih spremembah transakcijskega računa ne boste obvestili, bomo SEPA direktno obremenitev na banko poslali z napačnimi podatki. Banka plačila tako ne bo izvedla, posledica pa bo neplačana premija.

Kaj pomeni prijava na e-račun?

S prijavo na e-račun soglašate, da vam izdajatelj Zavarovalnica Triglav do odjave vse račune posreduje v elektronski obliki na posredovani račun v elektronsko banko ali na e-naslov, ki ste nam ga posredovali. Hkrati se strinjate z odjavo papirnatih računov. S prijavo na e-račun jamčite za resničnost in pravilnost posredovanih podatkov. V primeru spremembe podatkov ste dolžni zavarovalnico nemudoma obvestiti.

Kako je glede prejemanja plačilnih nalogov oziroma direktne obremenitve TRR, če imam pri Zavarovalnici Triglav veljavnih več zdravstvenih zavarovanj?

Vsa zdravstvena zavarovanja so združena v en plačilni nalog oziroma eno direktno obremenitev.

Kako ravnati v primeru, če v določenem mesecu SEPA direktna obremenitev ne bo izvedena?

V primeru neuspešno izvedene direktne obremenitve vam bomo poslali nadomestni plačilni nalog. V primeru 3 zaporednih neuspešno izvedenih direktnih obremenitev se bo način plačila na vaši polici samodejno preoblikoval na plačilni nalog.

Prejeti plačilni nalog vključuje tudi zapadlo premijo, ki je že plačana. Kaj naj storim?

Ob izdaji plačilnih nalogov vam bomo prišteli znesek neplačanih premij. Na plačilnem nalogu preverite datum izdaje. Če ste zapadlo premijo plačali po datumu tiskanja, se premija za plačilo razlikuje od dejanskega dolga. V tem primeru plačate le tekočo mesečno premijo. Pri tem je pomembno, da uporabite pravilen sklic, ki je naveden na plačilnem nalogu. Za pregled plačil pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.

Oglejte si tudi zavarovanja

Complementary Content
${loading}