Brez skrbi ob rezervaciji potovanja

Za kritje stroškov, ki jih morate povrniti organizatorju zaradi odpovedi potovanja.

Verjetno se veselite vsakega potovanja, bivanja v hotelu ali udeležbe na željenem dogodku. Naj vas ob rezervaciji in plačilu potovanja, nastanitve, prevoza ali vstopnice za prireditev v naprej ne skrbi, ali se boste predvidenega dogodka lahko udeležili ali ne.

Odločite se za zavarovanje, ki vam bo v primeru odpovedi udeležbe krilo stroške, ki jih morate povrniti ponudniku turistične storitve.

Kateri stroški so kriti?

Sklenite zavarovanje, ki vam krije stroške odpovedi:

  • aranžmaja pri turistični agenciji,
  • aranžmaja v hotelu ali drugačne nastanitve,
  • prevoza (letalska, ladijska, železniška, avtobusna ali druga vozovnica),
  • najema vozila (rent-a-car) ali
  • prireditve, razstave in drugih dogodkov (vstopnice za koncerte, muzeje, galerije, športne in kulturne dogodke, za izlete, ekskurzije in tečaje).


To so stroški, ki:

  • jih morate kot kupec turistične storitve povrniti ponudniku zaradi odpovedi oziroma neudeležbe na potovanju ali dogodku;
  • so navedeni na zavarovalni polici in za katere je ponudnik izdal potrdilo o nakupu turistične storitve.


IN ŠE VEČ

Zavarovanje velja seveda tudi za turistične storitve, ki jih kupite preko spleta. Z eno zavarovalno polico lahko zavarujete tudi več turističnih storitev, ki so del enega potovanja in so kupljene pri različnih ponudnikih.

V nadaljevanju preverite v katerih primerih zavarovanje krije stroške odpovedi. Zavarovanje lahko sklenete za paket A, paket B ali za oba paketa skupaj.

Zavarovalna kritja

Paket A
Paket B

Stroški odpovedi so kriti v primeru, če zavarovanec odpove potovanje in/ali se ga ne more udeležiti zaradi enega od spodaj navedenih nepredvidenih dogodkov, ki so nastali po sklenitvi zavarovanja:

  • smrti, nezgode ali nepričakovanega poslabšanja njegovega zdravstvenega stanja;
  • smrti njegovih svojcev;i
  • potrebne nege ali hospitalizacije njegovih ožjih svojcevi, ki je posledica nezgode ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja;
  • uradnih pozivov in
  • elementarnih nesreč v kraju njegovega stalnega prebivališča.

Stroški odpovedi so kriti v primeru, če zavarovanec odpove potovanje in/ali se ga ne more udeležiti zaradi enega od spodaj navedenih nepredvidenih dogodkov, ki so nastali po sklenitvi zavarovanja:

  • nujne sanacije zaradi obsežne škodei na njegovem domu tik pred datumom potovanja;
  • elementarne nesreče, epidemije, pandemije ali ogrožene varnosti na območju potovanja;
  • terorističnega dejanja do 30 dni pred načrtovanim potovanjem v kraju ali na območju načrtovanega potovanja;
  • neposredne vključenosti v prometno nesrečo na poti do kraja, iz katerega je bil naročen odhod na potovanje;
  • odpovedi poročnega potovanja zaradi odpovedi poroke;
  • začetka postopka razveze ali prenehanje zunajzakonske skupnosti, ki je pravno priznana;
  • odpovedi delovnega razmerja s strani delodajalca in
  • odpovedi dogodkai oziroma spremembe datuma dogodka s strani ponudnika.

Ne prezrite

Zavarovalnica v navedenih primerih krije stroške odpovedi potovanja:

  • tudi družinskim članomi zavarovanca, ki so navedeni na isti polici;
  • zavarovancu, ki bi moral na potovanje sam, ker se vsi ostali na isti polici navedeni sopotniki niso mogli udeležiti potovanja zaradi zgoraj navedenih vzrokov.


Zavarovanje je treba skleniti:

  • najkasneje 21 dni pred začetkom koriščenja storitve oziroma
  • v 48 urah od nakupa storitve, če je med nakupom in začetkom koriščenja storitve manj kot 21 dni.

Pogosta vprašanja

Ali je mogoče zavarovati tudi trajektne karte?

Da, zavarovati je mogoče karte za vse vrste prevoza.

Ali je možno skleniti zavarovanje za eno potovanje, ki je sestavljeno iz več turističnih storitev?

Da. Če ste npr. pri različnih ponudnikih kupili letalsko karto, rezervirali nastanitev, najeli vozilo in rezervirali ekskurzijo, lahko zaradi fleksibilne časovne omejitve roka za sklenitev zavarovanja z eno zavarovalno polico zavarujete celotno potovanje, kar je za vas hitro, enostavno in pregledno.

Ali lahko sklenem zavarovanje za aranžmaje, ki so bili kupljeni preko spleta?

Da. Bodite pozorni, da shranite potrdilo o nakupu storitve, ki vam jo pošlje ponudnik (največkrat na elektronski naslov), saj ga boste potrebovali ob uveljavljanju morebitne škode.

Ali lahko stranka, ko kupi letalsko karto, še isti dan sklene zavarovanje?

Da. Zavarovanje je moč skleniti od trenutka nakupa e-vozovnice. Stranka ima čas skleniti zavarovanje do 21 dni pred odhodom na potovanje. Če pa je letalsko karto kupila manj kot 21 dni pred odhodom, mora zavarovanje odpovedi potovanja skleniti v roku 48 ur od nakupa.

Ali lahko tujci sklenejo zavarovanje odpovedi turističnega potovanja?

Da.

Kakšna je razlika med zavarovanjem odpovedi turističnih potovanj in odpovedjo večkratnih potovanj v tujino v okviru zavarovanja potovanj v tujino?

Razlika je vezana na vrednost vašega potovanja, njegovo naravo in na zavarovane nevarnosti. V okviru zavarovanja potovanj v tujino imate zavarovana turistična potovanja v obdobju veljavnosti zavarovanja, ki ne presegajo vrednosti 1.000 EUR oziroma 2.500 EUR. Če vaše potovanje presega navedeno vrednost, potem v primeru njegove odpovedi s tem zavarovanjem nimate kritja. Prav tako morate upoštevati, da je mogoče v okviru zavarovanja potovanj v tujino zavarovati le aranžma preko turistične agencije oziroma letalsko karto in da zavarovanje krije le nevarnosti, ki so v zavarovanju odpovedi turističnih potovanj opredeljene v paketu A.

Če je torej vaše potovanje dražje, če želite zavarovati več kot le turistični aranžma oziroma letalsko karto ali če želite kritje, ki je širše od kritij v paketu A, potem vam priporočamo sklenitev zavarovanja odpovedi turističnih potovanj.

Kje lahko sklenem zavarovanje?

Zavarovanje lahko sklenete v turistični agenciji, preko spleta ter v poslovalnici ali pri zavarovalnemu zastopniku Zavarovalnice Triglav.

V kolikšnem času je potrebno skleniti zavarovanje?

Zavarovanje rizika odpovedi je potrebno skleniti najkasneje 21 dni pred datumom začetka koriščenja turistične storitve. Izjema so turistične storitve, kupljene manj kot 21 dni do koriščenja (npr. Last minute ponudbe), v tem primeru je potrebno zavarovanje skleniti v 48 urah od nakupa.

Oglejte si tudi