Enostavno in hitro prijavite asistenčni primer oziroma škodni dogodek ter spremljajte, kaj se z njim dogaja. Uporaba aplikacije je brezplačna, zaračuna se le prenos podatkov po ceniku izbranega operaterja.
Triglav Asistenca

Aplikacijo lahko uporabljate kot prijavljen oziroma neprijavljen uporabnik. Prijavljeni z i.triglav računom boste čas postopka prijave še bolj poenostavili in skrajšali.

Hitro in enostavno prijavo asistenčnega oziroma škodnega primera. Aplikacija omogoča spremljanje statusa prijav ter koristne informacije, ki olajšajo reševanje asistenčnega oziroma škodnega primera.

Izberite ustrezno zavarovalno vrsto. Vnesite potrebne podatke, priložite fotografije primera, oddajte prijavo in počakajte na klic našega operaterja. Ob zaključku izpolnite anketo.

Izberite ustrezno zavarovalno vrsto. Vnesite potrebne podatke, priložite fotografije primera, oddajte prijavo in počakajte na klic našega operaterja. Ob zaključku izpolnite anketo.

Vsi statusi posameznega asistenčnega oziroma škodnega primera se sproti posodabljajo in beležijo. Z vklopom prejemanja potisnih poročil boste o vsaki spremembi statusa obveščeni takoj.







Enostavno in hitro prijavite asistenčni primer oziroma škodni dogodek ter spremljajte, kaj se z njim dogaja. Uporaba aplikacije je brezplačna, zaračuna se le prenos podatkov po ceniku izbranega operaterja.
Aplikacijo lahko uporabljate kot prijavljen oziroma neprijavljen uporabnik. Prijavljeni z i.triglav računom boste čas postopka prijave še bolj poenostavili in skrajšali.
Hitro in enostavno prijavo asistenčnega oziroma škodnega primera. Aplikacija omogoča spremljanje statusa prijav ter koristne informacije, ki olajšajo reševanje asistenčnega oziroma škodnega primera.
Izberite ustrezno zavarovalno vrsto. Vnesite potrebne podatke, priložite fotografije primera, oddajte prijavo in počakajte na klic našega operaterja. Ob zaključku izpolnite anketo.
Izberite ustrezno zavarovalno vrsto. Vnesite potrebne podatke, priložite fotografije primera, oddajte prijavo in počakajte na klic našega operaterja. Ob zaključku izpolnite anketo.
Vsi statusi posameznega asistenčnega oziroma škodnega primera se sproti posodabljajo in beležijo. Z vklopom prejemanja potisnih poročil boste o vsaki spremembi statusa obveščeni takoj.