Čeprav je epidemije konec in smo z veseljem ponovno odprli naše poslovalnice, na prvem mestu ostaja zagotavljanje varnosti tako naših strank kot tudi naših zaposlenih. Vse stranke zato vljudno naprošamo, da še naprej sledijo ukrepom, ki veljajo ob vstopu v poslovalnice. Prav tako še vedno ostajamo na voljo tudi na daljavo.


1. Ukrepi ob vstopu v prostore zavarovalnice


Prosimo vas, da striktno upoštevate ukrepe za vstop v vse poslovne prostore družbe, saj v nasprotnem primeru vstop ne bo mogoč. Prav tako je pomembno, da spoštujete usmeritve osebja na vsaki posamezni lokaciji.


Usmeritve za vstop:

  • V prostore zavarovalnice lahko vstopajo samo zdrave osebe.
  • Vstop je mogoč samo skozi glavne vhode posamezne lokacije.
  • V prostore se vstopa posamično ob upoštevanju usmeritev osebja na lokaciji.
  • Ob vstopu v prostor je obvezna uporaba zaščitne maske oziroma drugo obliko zaščite, ki prekrije nos in usta.
  • Pred vstopom je obvezno razkuževanje rok z ustrezno količino razkužila.
  • Ves čas prisotnosti na lokacijah zavarovalnice je potrebno upoštevati higieno kašlja in rok ter skrbeti za ustrezno medsebojno razdaljo (cca. 2 m).


Informacije o delovnem času cenilnih mest in ostalih enot zavarovalnice najdete tu.


2. Še vedno na voljo storitve na daljavo


Za uporabo naših storitev ali komunikacijo z zavarovalnico so vam še vedno na voljo elektronske in telekomunikacijske poti, saj imamo vzpostavljene rešitve za sklepanje vseh vrst zavarovanj, obravnavo škod, ipd. tudi na daljavo (brez fizične prisotnosti obeh strani).


Na daljavo lahko sklenete veliko večino premoženjskih, življenjskih in individualnih zdravstvenih zavarovanj. Pri sklepanju življenjskih zavarovanj je v določenih primerih potrebna video identifikacija. Več o tem si lahko preberete tu.


Za informacije o sklepanju na daljavo in o zavarovanjih lahko pokličete svojega zavarovalnega zastopnika ali mu pošljete e-sporočilo (ime.priimek@triglav.si). Vprašanja lahko posredujete tudi na e-naslov info@triglav.si ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 Enote za odnose s strankami.


Informacije o zdravstvenih zavarovanjih in storitve v okviru zdravstvene točke Triglav, Zdravstvene zavarovalnice so strankam na voljo preko telefonske številke 080 2664 ali elektronske pošte info@triglavzdravje.is.


Za urejanje zavarovanj na daljavo lahko zavarovanci uporabijo digitalno poslovalnico zavarovalnice i.triglav.si.


3. Še vedno velja tudi nov način prijave škodnih primerov


Prosimo, da za prijavo škode v prvi vrsti uporabljate sodobne elektronske in telekomunikacijske poti. Škodo lahko prijavite:

  • na spletni strani,
  • s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
  • na brezplačni telefonski številki 080 555 555 (Enota za odnose s strankami),
  • za zdravstvena zavarovanja Zdravstvena točka na telefonski številki 080 2664 in elektronskem naslovu info@triglavzdravje.si.


Za prijavo škode se lahko preko (mobilnega) telefona ali elektronske pošte obrnete tudi na svojega zastopnika, škode na vozilih pa lahko prijavite tudi pri pogodbenih izvajalcih.


Za varno in hitro reševanje škod vas prosimo, da ob prijavi priložite:

  • fotografije poškodovane stvari,
  • vso dokumentacijo, s katero razpolagate v času prijave obravnavanega škodnega primera.


Vso dokumentacijo, za katero boste v postopku pozvani s strani zavarovalnice, boste prav tako posredovali v e-obliki:


Prosimo vas za razumevanje in spoštovanje izrednih ukrepov.

Zavarovalnica Triglav, d.d.