V Zavarovalnici Triglav spremljamo aktualne razmere v povezavi z epidemijo koronavirusa (COVID-19) in se jim skrbno prilagajamo ter izvajamo (preventivne) ukrepe za nadaljnje zmanjševanje širjenja okužb skladno s priporočili zdravstvene stroke in pristojnih institucij.


Da bi strankam v teh zaostrenih razmerah lahko zagotovili čim bolj učinkovito podporo, vas obveščamo o sprejetih ukrepih.

 


1. Na voljo so storitve na daljavo, dostop do poslovalnic ne bo mogoč


Naprošamo vas, da za uporabo naših storitev ali komunikacijo z zavarovalnico uporabite izključno elektronske in telekomunikacijske poti, saj imamo vzpostavljene rešitve za sklepanje zavarovanj, obravnavo škod, ipd. tudi na daljavo (brez fizične prisotnosti obeh strani).


Za informacije o zavarovanjih lahko pokličete svojega zavarovalnega zastopnika ali mu pošljete e-sporočilo. Vprašanja lahko posredujete tudi na e-naslov info@triglav.si ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 Enote za odnose s strankami.


Od ponedeljka, 16. marca 2020, so vse naše poslovne enote zaprte, obiski strank v njih niso možni. Ocenjujemo, da je ta skrajni ukrep nujen, če želimo v največji možni meri omejiti širjenje virusa preko osebnih stikov in ohraniti zdravje zaposlenih in strank.

 


2. Avtomobilsko zavarovanje bo podaljšano


Vlada Republike Slovenije je izdala Odlok o začasni prepovedi izvajanja tehničnih pregledov in drugih postopkov v zvezi z registracijo motornih vozil do 16. aprila. Veljavnost prometnih dovoljenj vključno z zavarovanjem motornih vozil pa se bo podaljšala do 16. maja, torej en mesec dlje, kot bo trajala prepoved izvajanja tehničnih pregledov.


Odlok vlade se nanaša na veljavnost prometnih dovoljenj in čeprav omenja tudi zavarovanja, na veliko večino avtomobilskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav nima posebnega vpliva. Ta so namreč večinoma permanentna in veljajo tudi po datumu zapadlosti premije v plačilo, če niso bila odpovedana.


Ne glede na to ponovno izpostavljamo, da ves čas omogočamo ureditev zavarovanja na daljavo. Zato vam svetujemo, da stopite v stik s svojim zavarovalnim zastopnikom ter uredite podaljšanje obveznega zavarovanja avtomobilske odgovornosti in drugih prostovoljnih avtomobilskih zavarovanj, da se izognete morebitnim zaostankom, ko bo prepoved izvajanja tehničnih pregledov potekla.

 


3. Sklenitev življenjskega zavarovanja na daljavo


Življenjsko zavarovanje lahko sklenete tudi na daljavo. Z zavarovalnim zastopnikom sklenitev zavarovanja uredite od doma, brez fizičnega stika oziroma prisotnosti obeh strani. Da boste zavarovanje na ta način lahko sklenili, potrebujete:

  • elektronski naslov, na katerega boste prejeli vso korespondenco v zvezi s sklenitvijo zavarovanja ter
  • mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo, s katero boste izvedli varen podpis zavarovalne dokumentacije.

V določenih primerih bomo morali vašo istovetnost ustrezno preveriti z video identifikacijo. Gre za inovativno in varno rešitev, ki vam omogoča, da se identificirate in sklenete življenjsko zavarovanje na daljavo. Za izvedbo video identifikacije boste potrebovali tudi napravo, ki ima na sprednji strani integrirano kamero z mikrofonom in zvočnik (selfi kamera) ali pametni mobilni telefon. Več o video identifikaciji si lahko preberete v Splošnih pravilih uporabe storitve Videoidentifikacije za namen sklepanja osebnih zavarovanj na daljavo.

 


4. Velja nov način prijave škodnih primerov


Do nadaljnjega lahko škodo prijavite izključno preko naslednjih kanalov:

  • na spletni strani,
  • s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
  • na brezplačni telefonski številki 080 555 555 (Enota za odnose s strankami),
  • škode na vozilih lahko prijavite pri pogodbenih izvajalcih. Ker se posamezni med njimi odločajo, da v interesu preprečevanja širitve virusa zapirajo svoja vrata, priporočamo, da sproti preverite, v kakšnem obsegu ti poslujejo.

Za prijavo škode se lahko preko (mobilnega) telefona ali elektronske pošte obrnete tudi na svojega zastopnika.


Za varno in hitro reševanje škod vas prosimo, da ob prijavi priložite:

  • fotografije poškodovane stvari,
  • vso dokumentacijo, s katero razpolagate v času prijave obravnavanega škodnega primera.

Vso dokumentacijo, za katero boste v postopku pozvani s strani zavarovalnice, boste prav tako posredovali v e-obliki: za premoženjska zavarovanja kot skeniran dokument ali fotografijo na skode.premozenje@triglav.si (v zadevi navedite številko primera, ki jo boste prejeli); za življenjska zavarovanja na skode.zivljenje@triglav.si, kjer smo vam na voljo za dodatne informacije.


V teh izrednih razmerah vam svetujemo, da s prijavo škode ne hitite, če ne gre za nujen primer, ampak da najprej poskrbite za lastno varnost. Upoštevali bomo tudi prijave, ki bodo prispele v prihodnjih dneh ali tednih.


Več odgovorov na najpogostejša vprašanja lahko najdete tu.


Ker se razmere nenehno spreminjajo, spremljajte tudi naše objave preko Facebooka in Twitterja.


Prosimo vas za razumevanje in spoštovanje izrednih ukrepov.


Zavarovalnica Triglav, d.d.