V Zavarovalnici Triglav spremljamo aktualne razmere v povezavi z novim koronavirusom (COVID-19) in se jim skrbno prilagajamo ter izvajamo (preventivne) ukrepe za nadaljnje zmanjševanje širjenja okužb skladno s priporočili zdravstvene stroke in pristojnih institucij.

 

Da bi strankam lahko zagotovili čim bolj učinkovito podporo, vas obveščamo o sprejetih ukrepih.

 

 

1. Razširjen delovni čas mreže poslovalnic

 

Od ponedeljka, 18. maja, bodo sedeži območnih enot (OE) Zavarovalnice Triglav v Celju, Novi Gorici, Kranju, Krškem, Murski Soboti, Postojni, Ljubljani, Kopru, Mariboru, Trbovljah, Novem mestu in Slovenj Gradcu (skupaj z lokacijami Triglav, Zdravstvene zavarovalnice) odprti:

  • ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 16. ure (v Trbovljah in Novem mestu od 8. do 12. ure in od 12.30 do 16. ure);
  • ob sredah od 8. do 17. ure (v Trbovljah in Novem mestu od 8. do 12. ure in od 12.30 do 17. ure);
  • ob petkih od 8. do 13.30 ure (v Trbovljah in Novem mestu od 8. do 12. ure in od 12.30 do 13:30 ure).

 

Podobno širijo poslovni čas tudi vsa predstavništva zavarovalnice po Sloveniji, ki bodo odprta:

  • ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 12. ure in od 12.30 do 16. ure;
  • ob sredah od 8. do 12. ure in od 12.30 do 17. ure;
  • ob petkih od 8. do 12. ure in od 12.30 do 13.30 ure.

 

Več informacij o delovnem času cenilnih mest in ostalih enot zavarovalnice najdete tu.

 

V vseh poslovalnicah ohranjamo režim posameznega vstopa v prostore.

 

Prosimo vas, da da poslovalnice obiskujete le v nujnih primerih oz. če storitve ne morete opraviti na daljavo.

 

 

2. Ukrepi ob vstopu v prostore zavarovalnice

 

Prosimo vas, da striktno upoštevate ukrepe za vstop v poslovalnice in prostore družbe, saj v nasprotnem primeru vstop ne bo mogoč. Prav tako je pomembno, da spoštujete usmeritve osebja na vsaki posamezni lokaciji.

 

Usmeritve za vstop:

  • V prostore zavarovalnice lahko vstopajo samo zdrave osebe.
  • Vstop je mogoč samo skozi glavne vhode posamezne lokacije.
  • V prostore se vstopa posamično ob upoštevanju usmeritev osebja na lokaciji.
  • Ob vstopu v prostor je obvezna uporaba zaščitne maske oziroma drugo obliko zaščite, ki prekrije nos in usta.
  • Pred vstopom je obvezno razkuževanje rok z ustrezno količino razkužila.
  • Ves čas prisotnosti na lokacijah zavarovalnice je potrebno upoštevati higieno kašlja in rok ter skrbeti za ustrezno medsebojno razdaljo (cca. 2 m).

 

 

3. Še vedno na voljo storitve na daljavo

 

Za uporabo naših storitev ali komunikacijo z zavarovalnico so vam še vedno na voljo elektronske in telekomunikacijske poti, saj imamo vzpostavljene rešitve za sklepanje vseh vrst zavarovanj, obravnavo škod, ipd. tudi na daljavo (brez fizične prisotnosti obeh strani).

 

Na daljavo po novem lahko sklenete tudi življenjsko zavarovanje, pri čemer je v določenih primerih potrebna video identifikacija. Več o tem si lahko preberete tu.

 

Za informacije o sklepanju na daljavo in o zavarovanjih lahko pokličete svojega zavarovalnega zastopnika ali mu pošljete e-sporočilo (ime.priimek@triglav.si). Vprašanja lahko posredujete tudi na e-naslov info@triglav.si ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 Enote za odnose s strankami.

 

Informacije o zdravstvenih zavarovanjih in storitve v okviru zdravstvene točke Triglav, Zdravstvene zavarovalnice so strankam na voljo preko telefonske številke 080 2664 ali elektronske pošte info@triglavzdravje.si.

 

Za urejanje zavarovanj na daljavo lahko zavarovanci uporabijo digitalno poslovalnico zavarovalnice i.triglav.si.

 

 

4. Velja nov način prijave škodnih primerov

 

Prosimo, da za prijavo škode v prvi vrsti uporabljate sodobne elektronske in telekomunikacijske poti. Škodo lahko prijavite:

  • na spletni strani,
  • s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
  • na brezplačni telefonski številki 080 555 555 (Enota za odnose s strankami).

 

Za prijavo škode se lahko preko (mobilnega) telefona ali elektronske pošte obrnete tudi na svojega zastopnika, škode na vozilih pa lahko prijavite tudi pri pogodbenih izvajalcih.

 

Ogled škode na vozilih na cenilnih mestih Zavarovalnice Triglav poteka zgolj po predhodnem naročilu. Prosimo, da za uskladitev termina pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555, kjer vam bodo sodelavci posredovali vse potrebne informacije v zvezi z ogledi avtomobilskih škod.

 

Za varno in hitro reševanje škod vas prosimo, da ob prijavi priložite:

  • fotografije poškodovane stvari,
  • vso dokumentacijo, s katero razpolagate v času prijave obravnavanega škodnega primera.

 

Vso dokumentacijo, za katero boste v postopku pozvani s strani zavarovalnice, boste prav tako posredovali v e-obliki:

 

V teh izrednih razmerah vam svetujemo, da s prijavo škode ne hitite, če ne gre za nujen primer, ampak da najprej poskrbite za lastno varnost. Upoštevali bomo tudi prijave, ki bodo prispele v prihodnjih dneh ali tednih.

 

Več odgovorov na najpogostejša vprašanja lahko najdete tu.

 

Prosimo vas za razumevanje in spoštovanje izrednih ukrepov.

 

Zavarovalnica Triglav, d.d.